Tlf. +45 42420648
Mail. info@sommersangdigital.dk
At arbejde med SEO kan godt virke som en lang og uhåndterbar proces for folk, der ikke arbejder med søgemaskineoptimering til daglig. Det kan være svært, at sætte sig ind i, hvilke resultater SEO arbejdet har skabt, idet man ikke umiddelbart kan se resultaterne med det blotte øje – i hvert fald med det samme. Og resultaterne som arbejdet har skabt kan måske også først mærkes efter flere uger – eller endda måneder.
Vi udarbejder derfor månedlige eller kvartalmæssige rapporter til vores kunder alt efter behov og størrelse, der synliggør din hjemmesides fremgang i søgeresultaterne. Rapporterne indeholder bl.a. jeres fremgang på forskellige søgeord, samt jeres overordnede synlighed i søgeresultaterne. Ligeledes viser den også de steder, hvor der er sket en fremgang, men også de steder der kræver lidt mere opmærksomhed.
På den måde kan du følge med i, hvilke resultater vores SEO arbejde har skabt, selvom du ikke kan mærke det på virksomhedens bundlinje – endnu!
SEO-rapporterne danner derfor også grobund for vores videre arbejde, fordi du kan være med til at beslutte, hvor du ønsker at vi fremtidigt skal lægge flere af vores kræfter. Det betyder, at du kan være en del af vores arbejde mod at få indfriet de ønsker du måtte have for din hjemmesides placering i søgeresultaterne.
Jakob H. Paydari, SEO Specialist
Når det kommer til at skabe nyttige SEO rapporter for vores kunder kan vi tilpasse rapporten, så den passer til netop dine behov og målsætninger.
Hvis vi laver en aftale om, at optimere din hjemmeside indenfor ét eller to områder og med en bestemt liste af søgeord, så kan vi skræddersy rapporten, således den bedste og mest relevante information bliver inkluderet. Det betyder derfor også, at du ikke behøver at kigge igennem mange siders data, som ikke er relevant for dine individuelle mål.
Den månedlige SEO rapport vil eksempelvis indeholde nøgletal for din placering i søgeresultaterne, hvilke søgeord du er begyndt at ranke på og hvordan dine hjemmeside ligger i forhold til dine konkurrenter.
Rapporten giver jer en mulighed for at få indblik i nogle resultater, som (måske) endnu ikke kan mærkes i virksomheden.
Ovenstående resultater skal selvfølgelig gerne reflekteres på bundlinjen, der hvor det for alvor kan mærkes. Nemlig på trafikken, eller måske i endnu højere grad, på konverteringerne. Det er nemlig langt sjovere at få fat på den rigtige trafik – den der konverterer – end at fokusere på ren og skær kvantitet.
For at finde den rigtige trafik, starter vi samarbejdet op med en SEO-analyse.
Udvalgte artikler fra vores blog
For mere info kontakt Anders Sommersang.
Tlf. +45 42 42 06 48
Mail. Info@sommersangdigital.dk